søndag 26. august 2012

Koselige timer i skogen

Mitt liv er alltid så uforutsigbart... Før jeg vet ord av det gjør jeg ting og/eller er jeg på steder som på ingen måte var planlagt! I dag sendte jeg noen sms med pappan`n min og pappa lurte på om vi skulle gå en liten tur før regnet kom! Jeg sa ja og ville gjerne det. Ungene mine var hos naboen så jeg måtte bort dit og få de med på tur. Da jeg kom for å få de med hadde familien der i huset planlagt å gå tur til Burudvann.
Pappa og jeg ville ville bli med så plutelig var vi på tur i skogen. Vi ble fire barn og fire voksne.
 
Ungene storkoste seg, de fant en død fisk med krok i munnen, det var kjempe spennende og de holdt lenge på med den. Ellers fant vi mange sopp og noen få blåbær! Og når man er med barn i naturen så finner de alltid så mye som vi voksne aldri klarer å se :o)
 
Det ble en kjempe koselig tur for små og store 
 
Og nå får jeg lov til å drive med litt husarbeid!!! Brette klær, vaske bad ogskiftesengetøy står for tur...
 
 
 

 


 

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)