lørdag 23. juli 2016

Sommerferiens hagemøbel prosjekt

Sommerferie i garagen ! 


Den første sommerferie uka mi ble for det meste brukt i å stå inne i garagen. Der ble det både grunnet og malt blomsterhyller og hagemøbler. 
Nedenfor er det bilde av hagebordet våres som er ferdig pusset og grunnet! 


Jeg tenkte det var fort gjort å male bordet! Den gang ei! Det er fordi at det måtte males mellom bordet under der hvor den øverste bordplaten er festet! Pyton jobb! 

Her er bordet malt ett strøk eller to! 


Her er blomsterhylla ferdigmalt og står pent i sola på verandaen. Jeg har ikke fått fyllt opp hylla med det jeg ønsker enda men det er nå slik den har blitt. Blomsterhylla er malt i fargen #sjøsmaragd 


Her er hylla pyntet med lys som blir tent når det mørkner ute ♡ 
Jeg liker å ha lys på verandaen. Da blir det koselig også utover sensommeren og tidlig høst. Sene kvelder på verandaen med gode venner og noe godt i glasset har jeg alltid satt stor pris på :o) 


Flere bilder vil komme etterhvert :o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)