søndag 24. juni 2012

Litt shopping :o)

Har vært litt på shopping før ferien.
Jeg var først på Nadine og fikk kjøpt med mobilcower likt som gensern jeg kjøpte. Genser'n er i lin. Den stakk litt med en gang men det gikk fort over.
Jeg er nok litt barnslig der, men syntes det var litt kult :o)

Ellers var jeg på den ny åpna Levis butikken på storsentret. Der var det noen superdyktige og engasjerte selgere. Det er så deilig å handle hos noen som kan jobben sin. Jeg anbefaler virkelig å handle der. Buksa jeg kjøpte der er litt stretch og fasonger er for oss med rompe og lår. Har en fra før og er så glad i den.

Ellers kjøpte jeg litt annet også...
Jeg har egentlig aldri sett på meg selv som en shopper, men må nok innse at jeg er det.... ;o)

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. ÅÅÅ du har funnet gull..savner Levi's buksene.
      Kjempe kule gensere også Toril!!- sånn vil jeg ha også.
      -Du er en shopper-kan se det med det blotte øyet.
      HVOR ligger Levi's butikken??
      -Trenger såårt nye olabukser til høsten.
      ELLERS må jeg si at det er kjempe kos å lese bloggen din.
      Kos fra Christine :O)

      Slett
    2. Da jeg kom inn i Levis butikken føltes det som om jeg var ungdom og skulle kjøpe min første 501.

      Butikken ligger i svingen der man går inn på den nye delen. Butikken vis a vi er litt snobb og såpebutikken. Når du går den andreveien så kommer du til Mango. Jeg er litt dårlig til å forklare. Men du finner det nok.

      Koselig du liker bloggen min. Jeg ser du har hatt litt pause fra din. Men du har vel nok å henge fingrene i :o)


      God Sommer :o)

      Slett
    3. Lene: Shopping er alltid gøy :o)

      Slett
    4. Eller foresten jeg liker ikke plikt shopping som gaver og julegaver... det er jeg ikke så god på...

      Slett
  2. Den moods of norway-pungen har jeg og ;)

    SvarSlett
  3. Den moods of norway-pungen har jeg og ;)

    SvarSlett
  4. Ble avbrutt av noen skrikerunger: Syns også du hadde shoppet mye anna fint! Du kan få være min personlige shopper en dag ;) God sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse unga disse unga... er det ikke det ene så er det det andre. Jeg blir gjerne med deg på shopping en dag :o) Jeg har fri på tirsdager fra høsten av så da er det bare å si i fra så er jeg med :o)

      Men ps! Du får betale klea dine selv... jeg har mer enn nok med å finansiere mine egene om jeg ikke skal begynne med deg også ;o)

      Slett
  5. Deilig med noe nytt!!!
    Levis buksene er så gode, jeg har kjøpt meg to nye nå på ferie :)
    Litt fornyelse trenger vi alle ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)