søndag 12. juni 2016

Good bye old friend ♡

"Til døden skiller dere ad"
☆20.06.70 
+17.05.16 


Så var dagen kommet at min gamle ADAX mixmaster er avgått med døden. 
Den har vært en god venn i hele mitt voksne liv. Den har vært så solid å god. Og jeg har aldri hatt noe ønske om å bytte den ut for å få noe  mere moderne kjøkkenutstyr. 
Mamma og pappa fikk denne i Bryllupsgave 20.06.70 
Da jeg flyttet hjemmefra tok jeg den med meg og mente jeg fikk mere bruk for den enn dem! Og det stemte godt. Den har nok minimum hvert brukt en gang pr uke siden jeg tok den med meg. 
Det var pawlovakake forsøket mitt på 17 Mai som den ikke tålte. Etter nermere 20 minutter i bruk, da takket den for seg. 


Den ble nær 46 år gammel og jeg er så glad for alle hyggelige stunder med vaffelrøre, sjokoladekaker, kjeksrøre, pannekaker og alt det andre som er mixet sammen 
Vi var ett DREAMTEAM :O) 


Mulig jeg bør sende den på museum. 


1 kommentar:

  1. Åååå! Jeg har vokst opp med en slik, og den er ennå i bruk i barndomshjemmet. Gode minner!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)