onsdag 1. juni 2016

Fuglekasse 2016 #6

Det var Håp ♡ 


Det var trist å sjekke fuglekassene forrige uke. Du kan lese om det HER
Jeg spurte en ornitolog om det kunne være ekorn. Og svaret jeg fikk var JA. Det skjedde faktisk ofte at ekorn tar egg fra fuglekassene, om de får av taket. Så da bør jeg sette en sperre på taket slik at de ikke er lett å få av. 

Fuglekasse #1 
Det har ikke skjedd noe i denne fuglekassa! Men har fortsatt trua :o) 


Fuglekasse #2


Gleden var stor da jeg oppdagen en fugl som ruget på egg. For meg ser det ut som en bokfink. Det var godt å se at det ble ett nytt rede. Gleder meg videre til å følge med. Så håper vi at det går bedre med sjebnen til disse eggene ♡ 

1 kommentar:

  1. Oi, så dumt. Får håpe at det blir bedre med en ekornsperre. Krysser fingre.
    God helg til deg:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)