søndag 20. mars 2016

VÅRJEVNDØGN ♡

Lysere tider ♡


Vårjevndøgn det er i dag ♡ 
Vårjevndøgn betyr at dag og natt er like lange. Etter vårjevndøgn blir det bare lysere og lysere. Nå ser jeg virkelig frem til vår. Neste helg skal vi stille klokken en time frem mot sommeren. Da blir det enda lysere om ettermiddagen :o) Jeg gleder meg til å få ordnet i hagen og følge med på fuglekassa i skogen, plukke vårblomster og rydde vekk vinteren. 


Lerkekonglene måtte vike i dag. Jeg får plukke nye til vinteren igjen. Nå trenger jeg pynt i huset som minner om vår, lysere og varmere tider ♡

2 kommentarer:

  1. Våren er en fin tid. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Deilig å tenke på at vi har startet på våren.Ønsker deg og dine en riktig god påske fra "den nye fiksemalla"

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)