torsdag 1. november 2012

Halloween

Knask eller knep!
 

Da jeg var ungdom så jeg som ungdommer flest på amreikanske tv serier. Og da handlet den noen ganger om halloween. Jeg var så misunnelig og hadde sååå lyst til å gå og jeg ønsket såå gjerne få det til Norge. Nå er det kommet til Norge og da ble det naturlig for meg at mine barn skulle få lov til å gå. Og nå har vi fått til en koselig tradisjon med barna.
Og det er jo litt artig med denne orange fargen i høstmørket. Jeg ville jo aldri dratt denne inn i huset ellers :o)




2 kommentarer:

  1. Flott gresskar. Det ble vist feiring her og i år, selv om jeg tidligere har vært litt motstander. Nikolai koste seg med å gå sammen med venner fra gata. Så nå blir nok dette en tradisjon hos oss også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at dere har startet med halloween feiring. Jeg syntes det er en koselig ting i høstmørket og sosialt for oss voksne :o)

      Ønsker deg en flott høstkveld :o)

      Slett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)