tirsdag 14. juli 2015

Stikkontakt på plass ☆

Små gleder 


I dag har vi fått noen kontakter i huset :o) 
For alle som bygger hus eller pusser opp er det en stor glede :o) i allefall var det det for meg :o)

Tapeten på gjestesoverommet er kommet på plass i dag. 
Tapeten er inspirert fra den koselige bloggen til Mirjam du kan besøke bloggen hennes HER :o)
På gjestesoverommet har jeg planer om å ha litt gamle pynteting. Det er mye vinduer på det rommet så det er godt med plass til det :o)  


Spott i taket på soverommet vårt er på plass. 
Utforingen i vinduet er handlet inn og gleder meg til det er på plass :o) 


Det er mye å glede seg over når det er ett helt hus som skal bygges. 

2 kommentarer:

  1. Så kjekt med husbygging da!
    Her har det vært oppussing av barnerommet. Nå gjenstår bare møbleringen, så er alt klart :)

    Fin-fin onsdag til deg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Å bygge hus er både spennende, gøy og slitsomt😉 Så hyggelig at jeg kan være til inspirasjon, den tapeten er nydelig! Gleder meg til å følge mer med på dette! Ha en nydelig sommerdag😎😊 Klem mirjam

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)