fredag 3. juli 2015

Et annerledes JORDBÆR dilemma !!

Hjææææælp!! 


I fjord vår sådde ungene og jeg jordbær frø. Senere som plantene vokste opp plantet vi de i hagen til naboen ! Siden ikke vi har noen steder å plante i hagen vår, var det helt naturlig å gjøre dette i hagen til naboen :o) Og når man har verdensbeste nabo er det ikke noe problem! 
Problemet er at verdensbeste nabo skal flytte! 


Så da tok jeg spaden i egene henner og begynte å spa de opp så jeg kunne ha de i potter på vår veranda! Da jeg startet knaset det i røttene og jeg fikk kalde føtter! Hva gjør jeg nå? Om jeg tar de opp så er jeg redd for at de dør og hverken jeg eller våre kommende naboer får gleden av jordbær. 


Så da var det bare å samle sammen pottene og sitte å se over på jordbæplantene på andre siden og krysse fingrene på at det er hyggelige folk som blir naboen våres så vi kan få noen jordbær :o)  


Sommerklem fra Toril :o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)