søndag 24. august 2014

Variert helg

Helgen snart slutt


Dette har vært en variert og hyggelig helg. 
Den startet først med 9stk til middag på fredag. 
Vi hadde ikke så godt med plasser rundt bordet så vi lagde taco buffet slik at vi kunne forsyne oss og etterpå sitte hvor vi ville. 
Da middagsgjesyene hadde gått, krøp jeg godt oppi sofaen og sovnet søtt. Da jeg etterpå våknet noe uthvilt tok jeg en snau times joggetur med ei venninne. 


Lørdagen var vi fotballsupportere og heiet frem guttelaget til Robin. 
Senere hadde vi middagsgjester igjen og på kvelden kom det fler :o) 


Og oppi alle aktivitetene har jeg strikket og blogget. 

Og det øverste bilde er tatt fra Lommedalen kirke der jeg har hørt på korsang. 
Nå er det ikke kirken jeg går mest i. Men jeg føler at Lommedalen kirke er en raus kirke og jeg tror faktisk at om jeg hadde tatt med strikketøyet til gudstjenesten ville presten syntes at det hadde hvert helt greit. 


God søndagskveld ønskes :o) 

2 kommentarer:

  1. For en travel helg! Men masse kos med både middager, venner, fotball og kor! Vi er heldige som får oppleve slikt. Flotte votter du strikker, det er tradisjon på høyt nivå! Herlige. Supert håndverk, du er flink!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Veldig fint dette mønsteret også:) må bli dette neste gang på meg og:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)