tirsdag 26. august 2014

Gitt blod

I dag har jeg gitt blod for 1 gang 


I dag ga jeg blod for 1gang. Det gikk bedre enn forventet. Jeg trodde det skulle gjøre litt vondt. Men det var det ikke. Det var heller ikke noe problem etterpå! Jeg trodde jeg ble litt slapp og sløv, men ikke det engang... 

Da jeg var liten var pappa blodgiver. Jeg var så stolt av at han gjorde det. Og hver gang han hadde gitt blod fikk han gaver, og de fikk jeg :o) og da gledet jeg meg til å bli voksen så jeg kunne gi blod. 
Nå har jeg vært voksen en stund, men noen ganger tar ting litt tid. Så jeg bestemte meg for å gi blod etter at jeg hadde tatt lappen... 
Og som gave valgte jeg en sort bag. Den har Robin fått og han ble så glad. Nå gleder han seg til å dra på overnatting og ta den med seg og fylle den med klær og leker... Kansje historien vil gjenta seg? 

Ha en fin tirsdag ettermiddag :o) 

2 kommentarer:

  1. Så flott gjort av deg Toril :)

    SvarSlett
  2. Så flott at du har blitt blodgiver :)
    Jeg er også blodgiver, og det er så lite innsats fra vår side som skal til, i forhold til hvor stor hjelp det er for de som trenger det :)

    God onsdag til deg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)