søndag 3. august 2014

Sommerferie Trening

Har trent i ferien 


For første gang har jeg klart å overføre mine treningsvaner i ferien. 
Det har jeg ikke fått til før, men i år har jeg klart det. 
Det har ikke blitt så mye som jeg hadde håpet men det som er gjennomført har vært bra. 
En av mine beste knep, var at jeg om kvelden la frem treningstøyet. Så da morningen kom så kunne jeg ikke ta på meg noe annet. Og når man først har tatt på seg treningstøy så kan man ikke ta deg av seg igjen uten å trene! Det blir for dumt! 
I dag hadde jeg siste ferietrening, det ble en joggetur med ei venninne. Formen er ikke blitt noe bedre, så selv om har trent så har jeg ikke anstrengt meg nok til å bli i bedre form.... 
Men da er det videre målet mitt nå etter ferien. Fortsette å trene og pushe meg selv litt hardere for hver gang :o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)