torsdag 28. august 2014

Drømmen om neste strikkeproskekt

Neste strikkeprosjekt 

Nå er jeg snart ferdig med å strikke et par selbuvotter. 
Og allerede pønsker jeg på hva neste strikkeprosjekt skal bli.
Garn har jeg også bestillt og fått. STERK er blitt mitt nye favorittgarn og strikkenett.no har alle fargene :o) 
Mitt største dilemma er vel egentlig at jeg har 2par til selbuvotter jeg skulle ha strikket. 
Men nå har jeg aller mest lyst til å strikke noe med farger.... 
Skal jeg strikke lue eller skjerf eller de vottene til meg jeg selv ønsker?
Hvilket mønster og strikkebok skal jeg begynne på først? 
Skal jeg bli ferdig med selbuvotter først eller skal jeg strikke noe med farger før jeg fortsetter.....hm... Dilemma det der......  

Mere tid og overskudd hadde også vært godt å ha. 

God torsdag ønskes :o)  

1 kommentar:

  1. Hei hei =)
    Det er kjekt med håndarbeid!
    Jeg har strikketøy liggende, men har ikke noe press på meg til å bli ferdig. Liker det best sånn :)
    Selbuvotter har jeg ikke prøvd meg på. Det har gått mest i babytepper de siste årene =)

    Takk for kommentar på bloggen min =)
    Angående buzzador, så har jeg vært med på noen kampanjer, så blir det helt stille, og nå er jeg plutselig med på to (Vanish Quantum og Bremykt Steke og Bake)!! Men har vært flink å bruke både blogg og instagram den siste måneden, og jeg tror det har litt å si. Da når man jo ut til flere, og det er jo det som er meningen som Buzzador =)

    Håper du ikke gir opp Buzzingen ;)
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)