fredag 7. november 2014

#Påpinnene #11

Strikketøy, fredagskveld og røderoser 


Da var 5 hverdager over og helgen venter på tur. 
Det skal bli godt å hente seg inn etter en atter hektisk uke. 
Nå skal jeg nyte helgen med strikketøy. Og hvile øynene på røderoser 
På onsdag startet jeg et på et nytt strikketøy. Strikketøyet blir strikket med tre forskjellige tråder. Jeg har aldri strikket med tre forskjellige tråder, så det er litt spennende. 
Det skal bli en lue i glattstrikk, som jeg har handlet en garnpakke fra strikkenett.no 
Ta en titt HER

Samtidig vil jeg gratulere strikkenett gründer Kathrine med pris i dag. Det er kjempegøy og meget fortjent. 

God helg til alle som leser bloggenmin :o) 

1 kommentar:

  1. Så koselig ! Har faktisk kjøpt meg gar i dag jeg også, men har ikke strikket på maaaange år.... planen er å strikke et teppe til dukkevognen jeg har kkjøpt til barnebarnet til jul ;-) Ha en koselig helg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)