tirsdag 20. mai 2014

Klargjøring før Fornebuløpet

Dagen før dagen


Da var jeg hos kiropraktoren igjen i dag. Og fikk småjustert litt på kroppen. 
Han mente jeg ikke hadde helt jogge gener.... Så da skjønner jeg hvorfor jeg møter så mye motgang... 
Men jeg skal gjennomføre. Og det er målet mitt. 
Siden jeg ikke fikk trent så mye jeg hadde håpet har jeg ingen mål om tid, kun klare å gjennomføre løpet. Og jeg krysser fingrene på at jeg ikke må stoppe å tøye leggen under løpet. 


Har tatt en treningstur på kalvøya for å få litt mykere underlag :o) 
Gøy med litt forandring på utsikten :o) 

3 kommentarer:

  1. Når løper du?? Torsdag? Lykke til! :D Hanna (Den hanna du jobber sammen med, din favoritt-kollega som du ser altfor sjelden på jobb og skulle ønske du så mer av)

    SvarSlett
  2. Fornebuløpet er ikke morgen :o)
    Takk for hilsen :o)

    SvarSlett
  3. Det er i morgen..... Den som retter feilene jeg skriver på mobilen bytter i til ikke :o (

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)