søndag 21. april 2013

VÅR i hagen ❤

VÅR ❤

Endelig ankom våren med sol, varme, og krokus.....



Vakker klar blå himmel 

 
Siste snøen tiner på bakken 


Snart kommer grønne knopper....


Akebrettene ble pakket bort i garagen og understellet på trampolina er sattopp. Men vi avventer litt til med å ta den frem, til det er tørket mer opp


Dette bilde er av hagebordet.... Planen var å pusse det i fjord, men det rakk aldri å tørke før neste regnskur startet.... og da det endelig var sol og sommer ville jeg gjøre alt annet enn å pusse og male...


Planen min var at hagemøblene ikke skulle tas frem før de var pusset og vedlikeholdt... men min samboer er ikke tankelser så da var de plutselig på plass....
 

1 kommentar:

  1. Så herlig med krokus. Mine har så vidt kommet opp av bakken....gleder meg til blomstring. Lykke til med pussing og maling av utemøbler. Holdet på med det i fjor vi. Mulig vi må ta et strøk til

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)