mandag 15. april 2013

Hoooked Zpagetti

D I Y kurv



 
 
`
 
Hoooked Zpagetti garnet har jeg sett på nettet flere ganger, men ikke helt skjønt hvordan jeg kan bruke det. Det er mest egnet til hekling men siden jeg ikke kan hekle, måtte jeg være kreativ på min egen måte..... D I Y (do it yorself)
 
Jeg gjorde slik:
 
Jeg la opp 16m på pinne nr 7 og strikket rettskrikk og la til 1m (4m pr omg) på hver pinne til jeg fikk 32 masker. Da strikket jeg til den ble så stor som jeg ønsket :o)
 
Fargen er så fin (lys grå) og kurven kan brukes til så mangt :o)
 
Det er litt klønete å strikke med dette garnet, men det gikk så fort og brukte underkant av 2timer
 
Garnet er å få kjøpt Strikkenett.no
 
 

1 kommentar:

  1. Kul! Flink du er Toril :) Vi kan ta et lite heklekurs en dag ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)