torsdag 26. mai 2016

Nye fargeprøver.....igjen ♡

#sjøsmaragd 


Da har jeg hentet meg to nye fargeprøver og drømmer om nytt maleprosjekt. 
Denne gangen har jeg hentnet fargeprøver til hagebordet. Det trenger sårt ett nytt strøk. Men jeg ønsker ikke sette det inn med olje. Jeg vil heller male det med nye friske farger. Benken trenger også ett støk og ett kafésett. 
Jeg blir ikke arbeidsledig denne sommeren heller når det gjelder maleprosjekt. 
Men det er mye jobb før jeg kan male med fine friske farger. Det gruer jeg meg litt til. 
Men skal resultatet bli bra så må grunnarbeidet være nøye. 
Fargene jeg ønsker er #sjøsmaragd og/eller #sjøgløtt 


1 kommentar:

  1. Gøy å friske opp slitte møbler. Selv maler jeg nå huset og etterpå håper jeg å få malt spisestuebord, stolene og skjenken. Lykke til!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)