torsdag 19. desember 2013

Glede og sorg

Bursdag ❤️ 

I morgen har jeg og datteren min bursdag. Jeg vet ikke hvem av oss som gleder seg mest. Vi gleder oss supermasse begge to. 
Bursdagen min har jeg gleder meg til lenge. Og jeg har vel hatt det i meg siden jeg var helt liten. Jeg husker jeg gledet meg så masse og mamma'n min gledet seg med meg på en helt spesiell måte. Hun ga meg en følelse på at min bursdag er den fineste dagen av alle dagene i året. Siden det var da jeg ble født. Og hvert år måtte hun fortelle meg hvor flott det var at jeg kom til verden. Nå har jeg selv fått barn og i tillegg fått barn på min egen bursdag. Jeg håper at Jeg klarer å formidle til mine egene barn hvor høyt jeg elsker dem og hvor spesielle de er, akkurat slik mamma gjorde til meg ❤️ 
Det triste oppe i dette er at dagen før min 23 årsdag mistet jeg mamma'n min. I dag er det 11 år siden hun døde. Det var ikke så gøy å feire bursdag da, men det ble en koselig liten feiring med venner likevel ❤️ 

Vi lever bare en gang og vi bør glede oss over livets små gleder. Også bursdager. Selv om man blir eldre så er det bare et tall ... 

Så i morgen braker det løs med feiring og på kvelden skal jeg tradisjon tro (nesten alle år) drikke rødvin med gløgg :o) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)