torsdag 6. desember 2012

Nettgarn og snart nytt strikkeprosjekt :o)

Nettgarn.no
 
Nettgarn.no er ny nettside med garn. De selger nå deilig garn fra Du store alpakka.
Nettsien er veldig ny enda, så alle produkter er ikke i salg enda.
Men det er 30% på fler merker alpakkagarn.
 
Jeg har bestillt dette deilige alpakka garnet til 30%
De hadde mange flotte farger å velge i.
 
Oppdatering på prosjektet kommer :o)
 
 
Nettgarn.no selger disse cubics firkantpinner.
Jeg har ønsket å prøve disse og nå har jeg fått muligheten :o)
 
 
Da jeg fikk min bestilling lå den i denne fine strikkeposen.
Jeg har ønsket meg en slik pose og ble så glad :o)
Jeg vet ikke om alle får det eller om det er bare for de første som sender inn bestilling,
men koselig var det. Ikke alltid så mye som skal til å glede meg :o)
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg får ta en titt på siden. Fin pose :)

    SvarSlett
  2. Alle som har mulighet til å hente bestillinger i Lommedalen, får produktene levert i en strikkepose fra Du Store Alpakka.
    Ha en fin adventstid !
    Mvh
    Nettgarn.no

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)