søndag 1. juli 2012

Jeg og Rihanna :o)



Etter at jeg leste statusen til Chill i dag så ser det jammen ut til at Rihanna og jeg har fått oss likt mobil cover :o) Og jammen hadde jeg skaffet meg et før henne :o) Slettes ikke dårlig :o)

Her er statusen fra facebook:

Rihanna i ChillNorway

Pressesjefen ringte på vegne av Rihanna og ba om Mobilcovere til segselv og hele Crewet sitt: Kult!!!! Utrag fra artikkel i Dagbladet.no igår.

"Det samme ble rundt hundre mobilcover fra ChillNorway, som ble delt u...t til alle danserne og crewet til Rihanna på forespørsel fra stjerneartisten selv.

- Vi hadde sendt avgårde noen mobilcover og en bluse til Rihanna, så fikk vi plutselig en telefon om at alle var helt i fistel. Nå håper vi at hundre ChillNorway-cover skal svinse rundt i LA framover, sier Thomas Houge i ChillNorway til Dagbladet.

- Hun setter i alle fall ChillNorway på kartet, sier han.

3 kommentarer:

  1. Stiliii! Klart Rihanna måtte herme etter deg! :)

    SvarSlett
  2. Ja Rihanna er ivrig leser på bloggen min og da hun så de kule mobil coverne jeg hadde kjøpt ville selvfølgelig hun ha samme som meg :o)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)